رده خبر باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران رونمایی شد

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران رونمایی شد

خبر
نویسنده: رده
10 دی 1394
به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در همایش سراسری روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز که با حضور مدیران عالی این بانک برگزار شد از باشگاه مشتریان بانک متبوع رونمایی گردید.
اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک یادشده در سخنانی گفت: باشگاه باهدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان تأسیس‌شده و بانک در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و گرایش‌های مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت و درنهایت محصولات و خدمات بر اساس خواسته‌های آنان طراحی و عرضه گردد.
وی افزود: باشگاه مشتریان به‌عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی است که موردتوجه در بانک‌ها است و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که مؤسسات و بنگاه‌های مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده می‌نمایند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.
لـله گانی در ادامه سخنانش اظهار داشت: این بانک به‌منظور برقراری ارتباط مؤثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هم‌وطنان با بررسی بازخورد چنین مجموعه‌های نسبت به تأسیس باشگاه مشتریان اقدام نموده است.
او اضافه کرد: بانک متبوع جهت ارج نهادن به شأن و جایگاه مشتریان و تشویق آن‌ها جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع، طرح‌های ویژه‌ای همراه با اعطاء جوایز ارزنده را در نظر گرفته که در آینده نزدیک روانه بازار می‌شوند.
گفتنی است مشتریان و دارندگان حساب‌های سپهری می‌توانند به‌منظور برخورداری از مزایا ویژه و متنوع پیش‌بینی‌شده به نشانی وب‌سایت club.bsi.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.
این بانک با بیش از 6 دهه فعالیت، افتتاح 44 میلیون حساب الکترونیکی در سامانه سپهر، صدور حدود 54 میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در اشاعه و ترویج خدمات نوین بانکی در جامعه ایفا نموده است. ‌
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 دیدگاه
  1. علی اکبر پورباقر مهنه می‌نویسد

    من نمی توانم به سامانه زیر وارد شوم
    با سلام عضویت شمارادرباشگاه مشتریان بانک صادرات ایران تبریک می گوییم.
    برای تایید عضویت خود،وارد لینک ذیل شوید.
    Club.bsi.ir/Login

  2. محمدحسن اسایش می‌نویسد

    کاربانکصادرات بسیار مرتب وتمیزوگویا ست

  3. قاسم حدایی می‌نویسد

    در برنامه صاپ کارگزاری بانک صادرات اضافه شود و هر کس در بانک صادرات حساب دارد یورز و پسورد برای فعالیت صادر شود .بعد فعالین بورسی می توانند وام بورسی مشروط به خرید سهام بانک صادرات و فریز حساب تا تسویه انجام گیرد و نیاز به احراز حویت نیست

  4. اصغر خانی فرد می‌نویسد

    خوبه

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد