رده خبر با «ایزی شارژ» کارت بلیت الکترونیکی خود را سریع‌تر و راحت‌تر شارژ کنید.

با «ایزی شارژ» کارت بلیت الکترونیکی خود را سریع‌تر و راحت‌تر شارژ کنید.

خبر
نویسنده: رده
22 آذر 1395
دستگاه ایزی شارژ یک دستگاه خودکار است که با آن می‌توانید کارت بلیت الکترونیک تهران یا همان «کارت ایزی پِی» را شارژ کنید. پراستفاده‌ترین کاربردهای این کارت در مترو، بی‌آرتی و پارکومترهای شهری است. اگر شما هم اهل استفاده از مترو و اتوبوس هستید احتمالاً گاهی برای شارژ کردن کارت بلیت الکترونیکتان برخورد کرده‌اید. ممکن است پول نقد همراهتان نباشد، باجه شارژ بلیت بسته باشد و یا اینکه صف جلوی باجه بسیار شلوغ باشد. با در نظر گرفتن اینکه در حال حاضر بیش از 20 میلیون کارت بلیت الکترونیک شهری برای شهروندان تهرانی صادر شده این چالش در سطح کلان در کل شهر وجود دارد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های ایزی شارژ که مدتی است در ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی نصب‌شده‌اند، بدون نیاز به مراجعه به باجه‌های فروش و بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد و تنها با استفاده از کارت‌بانکی خود، کارت بلیت الکترونیک خود را شارژ کنند. یکی از مزیت‌های دستگاه ایزی شارژ، ارائه خدمات 24 ساعته به همشهریان تهرانی است که در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل می‌توانند کارت بلیت الکترونیک خود را بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد شارژ کنند.

دو نوع مختلف از این دستگاه‌ها که مخصوص مترو و بی آرتی طراحی‌شده‌اند در آینده در اغلب نقاط پرتردد شهر تهران در دسترس خواهند بود.در حال حاضر 100 دستگاه ایزی شارژ در ایستگاه‌های مترو و 320 دستگاه در ایستگاه‌های بی‌آرتی نصب شده است.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 دیدگاه
  1. Fa می‌نویسد

    واقعا مسخره هست .. میخوام بدون قبلش فکرم کردید واسه طراحیش ..اخه چه کاریه نرم افزار بریزی رو گوشیت بعد حالا بگرد دنبال باجه ایزی پی که بتونی استفاده کنی …باهوش کی بودید شما

    12
  2. nima می‌نویسد

    مسخره تر از اپلیکیشن ایزی پی نیست! اینهمه تبلیغ، بعد که خرید می کنی تازه باید بری ایستگاه مترو کارت رو جلوی دستگاه بگیری تا شارژ بشه! واقعا خنده داره، مسخره است، یه مشت آدمای بیسواد

    9
    1. رز می‌نویسد

      واقعا؟؟؟ منم چند بار سعی کردم ولی نتونستم از توی کیف پول به حساب کارت بلیط پول بریزم. اگه کسی بلده لطفا توضیح بده

      4
    2. جواد زینعلی می‌نویسد

      اگر ممکنه شارژ این کارت از طریق موبایل هم انجام شود.

      6
      2
  3. حسین می‌نویسد

    توضیح بیشتری بدید

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد