رده بررسی بسته کامل بیمه‌ پاسارگاد برای دارندگان حساب در بانک پاسارگاد

بسته کامل بیمه‌ پاسارگاد برای دارندگان حساب در بانک پاسارگاد

بررسی

بررسی خدمات متقابل بانک پاسارگاد و بیمه پاسارگاد

نویسنده: رده
27 تیر 1395

گروه بررسی رده، پیشتر در مطلب خدمات بانکی با چاشنی پوشش بیمه‌ای گفته بودیم برخی بانک‌ها برای تشویق مشتریان خود خدمات ارزش‌افزوده پوشش بیمه‌ای رایگان یا تخفیف‌دار برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند. در قسمت های گذشته به بررسی خدمات متقابل بیمه‌ای بانک اقتصاد نوین و بیمه نوین و همچنین خدمات مربوط به بانک پارسیان و بیمه پارسیان پرداختیم در این قسمت خدمات مربوط به بانک پاسارگاد و بیمه پاسارگاد بررسی می‌شود:

امتیاز مهم بانک پاسارگاد این است که پوشش بیمه‌ای این بانک تنها منحصر به دارندگان سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله نیست و برای دیگر سپرده‌ها هم پوشش بیمه‌ای تعریف شده است.
هر فرد با افتتاح هر نوع حساب در بانک پاسارگاد تحت پوشش سه بیمه قرار می‌گیرد:

  1. بیمهٔ حادثه و پرداخت هزینه‌های بستری بیمارستانی ناشی از حادثه که میزان پرداخت خسارت به اندازه 10 درصد  موجودی حساب در روز پیش از حادثه و البته تا حداکثر مبلغ 15 میلیون تومان است.
  2. بیمهٔ فوت ناشی از حادثه و پرداخت به اندازه مبلغ موجودی حساب در روز قبل از حادثه و حداکثر 150 میلیون تومان به بازماندگان.
  3. بیمهٔ آتش‌سوزی که میزان خسارت پرداختی حداکثر به اندازه یک‌سوم موجودی در روز قبل از حادثه و تا سقف 50 میلیون تومان خواهد بود. البته این بیمه اثاثیه منزل را پوشش نمی‌دهد.

 

بیمه بابت حساب‌های بلندمدت

اما اگر در این بانک اقدام به افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله کنید علاوه بر این بیمه‌ها تحت پوشش 2 بیمهٔ دیگر نیز قرار می‌گیرید. پوشش اول که پوشش بیمه تکمیلی حادثه و برای فوت ناشی از موارد غیر حادثه‌ای است به تمامی دارندگان سپرده‌های بلندمدت تعلق می‌گیرد. درصورتی‌که سن دارنده حساب کمتر از 75 سال باشد و از زمان افتتاح حساب بیش از 6 ماه گذشته باشد در صورت فوت به‌صورت غیر حادثه‌ای به میزان یک برابر موجودی در روز قبل از فوت و تا سقف 100 میلیون تومان با بازماندگان مالک حساب پرداخت خواهد شد. پوشش دوم برای حالتی است که هنوز خودتان زنده هستید. این بیمه برای پوشش هزینه‌های بیمارستانی شماست؛ اما برای برخورداری از آن باید حداقل 10 میلیون تومان در حسابتان موجودی داشته باشید و البته حداقل 90 روز دوره انتظار را گذرانده باشید. این بیمه خودش دو پوشش مختلف دارد. پوشش اول برای جبران هزینه‌های بستری و اعمال جراحی، شیمی‌درمانی، آنژیوگرافی قلب، رادیوتراپی، دیسک ستون فقرات و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان است. پوشش دوم هم برای جبران هزینه‌های بستری شدن برای اعمال جراحی مربوط به سرطان، قلب باز، آنژیوپلاستی عروق قلبی، پیوند کلیه و برخی موارد دیگر است. سقف سالانهٔ این دو پوشش بر اساس مبالغ مختلف موجودی بر اساس جدول زیر است.

میزان پوشش تکمیلی هزینه‌های بیمارستانی بانک پاسارکاد برای سپرده‌های بلندمدت بر اساس نوع خدمات 

میزان موجودی (میلیون تومان) سقف سالانه پوشش نوع اول (میلیون تومان) سقف سالانهٔ پوشش نوع دوم (میلیون تومان)
10 تا 20 2 4
20 تا 30 3 6
30 تا 40 4 8
40 تا 50 5 10
50 تا 100 7.5 15
100 تا 200 10 20
200 تا 500 15 30
بالای 500 20 40
بهتر است برای آسودگی خیال خود کارت‌های بیمه را از شعبه افتتاح‌کننده حساب دریافت کنید.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 دیدگاه
  1. مصطفی خرقانی می‌نویسد

    خوبه

    1
  2. Rosa Soheilinia می‌نویسد

    اینجا تبلیغ میکنید بیمه سپرده وقتی تماس میگیریم پاسخ میدید بیمه نداریم

    1
  3. صنعتی شریف می‌نویسد

    سلام.وبسایت جامعی دارید.دست گلتون
    درد نکنه

    1
  4. امیر علیزاده می‌نویسد

    سلام وقت بخیر حساب قرض الحسنه پاسارگاد دارم روز حادثه حساب من خالی بود پای راستم از مچ قطع شده بود بیمارستان پیوند زدند 12میلیون هزینه بیمارستان پرداخت کردم ایا از بیمه حوادث بانک پاسارگاد هزینه ای بمن تعلق میگیرد ؟؟؟ سپاس از لطف شما امیر علیزاده …..

    1
    1
  5. فهیم می‌نویسد

    به روز رسانی سایت ایجاد فیلد انواع بیمه و خدمات آن در سایت

    1
  6. علی احمد می‌نویسد

    یک دسته بندی توی سایت رده درست کنید به نظر من به نام خدمات بیمه ای !

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد