رده خبر امتیاز وفاداری و تشویقی بانک سامان برای وین‌کارتی‌ها

امتیاز وفاداری و تشویقی بانک سامان برای وین‌کارتی‌ها

خبر
نویسنده: رده
29 اردیبهشت 1395
مرتضی حسینی‌نژاد مدیر تحقیقات و برنامه‌ریزی بانک سامان اعلام کرد: باتوجه به فاصله زمانی تا شروع سری سوم قرعه‌کشی وین‌کارت، مشتریانی که وین‌کارت خود را در سه ماهه بهار 95 با انجام تراکنش فعال نگه داشته‌اند از امتیازهای وفاداری و تشویقی برای سری سوم قرعه‌کشی برخوردار می‌شوند.
 
حسینی‌نژاد گفت: 20 درصد از مجموع امتیازات فصل بهار مشتریان سپرده وین تا سقف 10 هزار امتیاز، به‌عنوان امتیاز وفاداری، به امتیاز هر یک از ماه‌های تیر، مرداد و شهریور مشتریان منتقل می‌شود، بنابراین شانس این مشتریان در آغاز سری سوم قرعه‌کشی در این ماه‌ها بالاتر خواهد رفت.
 
وی افزود: مشتریانی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هر ماه حداقل 400 امتیاز کسب کنند، می‌توانند بیش‌از 200 میلیون ریال اعتبار بیمه‌ای منحصربه‌فرد به دست آورند. این مشتریان می‌توانند از خدمات بیمه به‌طور رایگان در چهار موضوع بیمه درمان، آتش‌سوزی، حوادث و شخص ثالث اتومبیل استفاده کنند.
 
مدیر تحقیقات و برنامه‌ریزی بانک سامان در پایان گفت: از ویژگی مهم و جالب وین‌کارت در سری سوم امکان دریافت سود در کنار شرکت در قرعه‌کشی‌های ماهانه این محصول است، از این‌رو هم شانس برنده شدن در هر ماه برای همه واجدین شرایط و هم امکان دریافت سود ماهانه وجود خواهد داشت.

برای مشاهده امتیازهای ماهانه خود مثل گذشته می‌توانید به صفحه وین در سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com بروید و درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص امتیازهای وفاداری و تشویقی به شعب سامان بیایید یا با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد