رده خبر توزیع کارت‌های اعتباری ویژه خرید کالاهای ایرانی

توزیع کارت‌های اعتباری ویژه خرید کالاهای ایرانی

خبر

توسط بانک صادرات ایران:

نویسنده: رده
24 فروردین 1395

بازنشستگانی که اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت این بانک وارد کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند پس از دریافت پیامک از سوی این بانک به شعبه انتخابی خود مراجعه و کارت‌های مزبور را برای انجام مراحل بعدی و ابتیاع کالاهای مورد نظر خود دریافت کنند.
اولویت دریافت کارت‌ها با افرادی است که در بازه زمانی مشخص اقدام به ثبت نام کرده و در موعد مقرر به شعب بانک مراجعه می‌کنند.
بر این اساس بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که حقوق خود را از طریق شعب بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند می‌توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز و اخذ کد رهگیری اقدام و پس از دریافت پیامک از سوی بانک و نیز اعلام در سایت مذکور می‌بایست جهت دریافت کارت صادره و تکمیل پرونده خود همراه کارت ملی و تصویر آن به شعبه اعلام شده مراجعه کنند.
کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی صرفاً در پایانه‌های فروش شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی که نام آن‌ها در سایت‌های دولت (www.dolat.ir)، شاپرک (www.shaparak.com) و وزارت صنعت، معدن وتجارت (www.mimt.gov.ir) ذکر شده، قابل استفاده می‌باشد و نرخ سود اعتباری این کارت‌های 12 درصد، مدت بازپرداخت آن 24ماهه و با ارائه گواهی کسر از حقوق قابل پرداخت است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد